1. Home
  2. Meer hulp nodig?
  3. Neem contact op met de helpdesk

Neem contact op met de helpdesk

Heb je het antwoord niet kunnen vinden? Of loop je ergens op vast? Geen zorgen, we staan voor je klaar.

Gaat er digitaal iets mis?

Om je zo snel mogelijk te helpen, is het handig als je de volgende informatie bij de hand hebt:

  • Op welke pagina krijg je de fout?
  • Op welk apparaat werk je (bijv. Chromebook, iPad, laptop)?
  • In welke browser gebeurt dit (bijv. Chrome, Safari)?
  • Om welk account, niveau en klas gaat het precies?
  • Gebruiken jullie Entree-functionaliteit (Dat is ook direct inloggen met Magister, SomToday, Microsoft 365)?
  • Wat is de exacte foutmelding, als die er is?
  • Komt de fout vaker voor?
  • Hebben andere leerlingen hetzelfde probleem?
  • Kun je een paar foto’s maken met je telefoon van wat je ziet, inclusief het apparaat?

Hoe je ons kunt bereiken?

Van maandag tot en met donderdag zijn wij bereikbaar tijdens kantooruren. Op vrijdag zijn we gesloten.

Bellen of Whatsappen

Bel ons op 085 06 00 940. Een appje sturen mag ook, we reageren via de chat of bellen je terug.

Videobellen via Whatsapp

Wil je dat we even meekijken? Stuur ons een appje op hetzelfde nummer en we videobellen met je, wanneer het jou uitkomt.

Mailen

Heeft het geen haast? Stuur dan een mailtje naar help@uitgeverijneo.nl. We reageren meestal binnen één werkdag.

Overige vragen?

Ook voor overige vragen zijn we bereikbaar. Contact met NEO? Klik hier.

Ben je tevreden over de gegeven informatie?